luni, 27 august 2012

Under the sun.

Andrey mi-a adus aminte de faptul ca imi place sa gatesc si de faptul ca eu chiar ma pricep. I am no expert, dar ma descurc.Actionand in consecinta cu acest fapt, m-am pus pe prajitureala.Am facut rapid niste fursecuri care au iesit minunat!Dar gata cu lauda despre mine..desi sunt minunata si fantastica, stiu.

Vara e pe sfarsite si mi-am dat seama ca nu am facut nici macar jumatate din lucrurile pe care le planuisem.La mare nu am ajuns, ba chiar nu am plecat pe undeva vara asta,cu cititul nu m-am omorat.. macar m-am uitat la Minti Criminale si am dormit.Da, mie imi place somnul.Deci as schimba melodia din "Vara nu dorm" in "Mie-mi place sa dorm". Mult, as adauga.


Nu, chiar nu imi doresc ca vara sa se termine, dar poate asa mai trece pe acasa si minunatul si fantasticul meu prieten pe care nu l-am mai vazut de saptamani bune.In mod ciudat, chiar imi e dor de el.Plictiseala din Bucuresti nu e la fel fara el.Come home already, will you?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu