sâmbătă, 20 octombrie 2012

Baiatul de la shaorma s-a indragostit de mine.


Va imaginati un viitor intre mine si baiatul care face shaorma(si nu numai)?Dimineata, mi-ar pregati o shaorma mai light, eu i-as citi ceva din cursul de Drept Roman.. la pranz, m-ar astepta pe treptele facultatii cu o shaorma cu de toate ca sa fiu bine hranita, in timp ce eu i-as povesti despre seminarul de la Constitutional. Seara mi-ar pregati doar niste cartofi prajiti fara shaorma ,ca doar e tarziu si nu mai e bine sa mancam atat de mult.El ma asculta in tacere in timp ce eu vorbesc in continuare despre dragostea mea, dreptul.

Da, e clar, o iau razna. Dar m-am gandit mult la scenariul asta cat timp am fost la promotie..Orele trec greu si am nevoie de ceva la care sa ma gandesc, iar imaginatia mea nu are limite.Baiatul de la shaorma exista, nu l-am inventat si aparent, l-am dat pe spate cu faptul ca sunt asa minunata! M-a amuzat maxim cand am aflat ca s-a "indragostit" de mine dupa ce m-a vazut de 3 ori.Nu e genul meu, mai ales ca eu nu prea mananc shaorma,deci ghinion!!

Mi-am dat astazi seama de ceva foarte grav: incep si vorbesc singura cand sunt maxim de obosita! Nu vorbesc tare sau cu un spatiu gol de langa mine.Vorbesc cu mine despre nimicuri in general,imi mai spun ca mai e un pic si o sa plec acasa.Cine ma vede, e clar ce crede...could not care less.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu