luni, 15 octombrie 2012

Petrecere la mine in cap



In metrou, m-am gandit incontinuu la anumite lucruri: le-am sucit,analizat, despicat in mii de bucati astfel incat nu am ajuns la niciun raspuns concret..Sa ma chinui cu intrebari sau ar trebui just to go with the flow?Raspunsul e periculos..foarte periculos.

Ajung acasa, un pic buimaca, ma joc cu noul meu animal de casa, un iepure dragut, si imi suna telefonul.Numar necunoscut. Ok.Raspund si persoana de la celalat capat ma intreaba:-Nastase Cristina? II spun ca da, gandindu-ma ca cine stie cine ma suna de la vreo banca sau ceva de genu.-Sunt secretara x de la Facultatea de Drept. Deci e important, mi-am zis.Vocea continua : -Va sun ca sa va comunic ca aveti posibilitatea sa va transferati la zi intrucat s-au retras ...N-am auzit cine, cati si de ce s-au retras.Ma transferau la zi, asta daca doream!-Cum sa nu vreau? i-am zis.Mi-a explicat exact cum si de ce am fost aleasa eu , i-am zis ca mi-a facut ziua mai frumoasa si i-am multumit.

Inainte sa inceapa Bac-ul, ma intrebam aici de ce am stat eu atat sa invat pentru bac, ca oricum nu imi trebuia media..Wrong. Media de la bac m-a departajat astazi de o tipa care avea acelasi punctaj ca si mine la gramatica..Deci vreau sa ii multumesc lui Alex din trecut ca a avut buna inspiratie sa invete asa de bine pe cat a facut-o.(fericirea ma afecteaza grav!)

Hmm. parca ma si apuca un chef de invatat..trebuie sa profit repede de el..
 

Un comentariu: