marți, 27 noiembrie 2012

Gându-mi zboară la.. balcon.

Învăţ şi ascult Vama.Mai mult ascult decât învăţ.Gândurile îmi zboară neîncetat în toate direcţiile.Mă doare spatele şi mă gândesc la faptul că ar fi plăcut să am un birou al meu, cu un scaun confortabil.Atunci sigur nu m-ar mai durea spatele..

Fără să îmi dau seama, gândul îmi zboară la cuvântul "balcon".Nici d-ăla n-am, că stau la casă.Balcon.Asta îmi trezeşte amintiri..îmi amintesc seara în care am rămas la Alina, eram singure şi ne-am permis să fumam la ea in balcon.Era răcoare, un pic frig chiar, dar eram acolo, fiecare cu scaunul ei de lemn, cu ţigara sa şi trăgeam boem din ele.Clătitele erau deja făcute.N-aveam probleme prea complicate..nu îmi amintesc vreuna, deci nu existau.Viaţa era simplă..Am stat toată noaptea treze, am povestit despre băieţi şi vieţile noastre de dinainte să ne cunoaştem şi am râs..am râs fără încetare..

Melodia de la Vama e pe cale să se termine.Gândurile îmi revin din nou în prezent şi îmi aduc aminte de cursurile pe care le am de învăţat..

Un comentariu:

  1. Cee draguutt! M-ai facut sa si rad! boem, auzi :)) trebuie sa repetam faza!

    Alinush here. >:d<

    RăspundețiȘtergere