joi, 22 noiembrie 2012

Routine and co.

 

Câteodată am impresia că ruginesc.Fac aceleași lucruri în fiecare zi,îmi urmez programul monoton cu fiecare clipă ce trece.Dacă nu sunt la facultate, sunt la muncă, dacă nu sunt la muncă, sunt acasă şi mă uit la seriale.Dacă nu mă uit la seriale, sunt pe afară la o plimbare friguroasă de noiembrie.Mă degradez atunci când ziua de azi este la fel ca cea de ieri, când ştiu că ziua de mâine va fi la fel ca cea de azi.

Aşadar aveam nevoie de ceva.De ceva care să spargă lanţul monotoniei, care să mă elibereze de plictis.Am fost cu câţiva colegi de facultate la concert la Sala Palatului, unde au cântat Bere Gratis şi Pasărea Colibri.M-am simţit atât de bine, am râs, am dansat, am ţopăit, am fredonat melodiile preferate de la Bere Gratis.Aveam nevoie de asta rău de tot.Aveam nevoie să ies, să râd şi să râd un pic mai mult.

Continuând în aceeaşi notă veselă, trebuie să o felicităm pe Alina Boss că şi-a luat carnetul.Bine că nu trebuie să mă tem pentru viaţa mea de pieton având în vedere că nu e pericol public.So, congrats love!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu