joi, 8 noiembrie 2012

Once in a lifetime opportunity.

People, astăzi avem un guest pe minunatul blog.Zice că n-are talent, dat asta e vrăjeală..Vă daţi voi seama cui îi aparţin cuvintele de mai jos, că doar sunteţi oameni deştepţi..

"Urăsc să fiu în centrul atenţiei şi mereu voi fi aşa.Tocmai din cauza asta, să scriu pe un blog nu a fost niciodată ceva ce am vrut să fac şi această dorinţă nu s-a schimbat şi nu se va schimba.Deci NU!

Dar când primeşti o aşa ocazie..la naiba, nu poţi să îi dai cu piciorul!!Şi, pentru că scriu pe blogul găsit pe Google după căutarea: "citate dureroase", voi continua tradiţia cu un citat(nu e dureros, dar e adevărat.L-am găsit zilele trecute şi mi-a plăcut):"Life begins at the end of your comfort zone!", aşa că.. let's do this!

Ah, înainte să încep, trebuie să mai spun ceva (în cazul in care e cineva care nu s-a prins): sunt anti-talent la aşa ceva!Adică, n-am nici măcar 1% din iscusinţa ei în jocul cu frazele şi cuvintele, iscusinţă cu care acest blog v-a obişnuit;n-o să reuşesc să fac cititorii să se simtă implicaţi, cum face ea,şi n-o să sensibilez pe nimeni, cel putin nu cum reuşeşte ea.Hah, până la urmă, s-a transformat într-o postare despre tine, nu e aşa?

Nu aşa am plănuit să se desfăşoare această postare, dar, dacă aşa a ieşit, să ne lăsăm duşi de val, zic!

Nu mai sunt cuvinte de spus, ti le-am zis pe toate.Îmi ghiceşti gândurile,îmi ştii toate feţele, îmi simţi sentimentele, mă cunoşti de la a la z şi..Dar am divagat..să încep postarea, deci. 
Am un singur lucru de scris, e important şi , in mod normal nu m-ar interesa să-l share-uiesc cu restul lumii, dar vreau să ştie toata lumea: te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu