miercuri, 7 noiembrie 2012

Despre pliantul magic şi Betty

Ies eu astăzi frumușel de la metrou, la Unirii şi primesc un pliant.Cum Betty, persoana cu care trebuia să mă întalnesc "ajungea în 5 minute", îmi scot telefonul din buzunar,schimb melodia, mă uit la ceas, mai dau un sms, bag telefon la loc în buzunar şi îmi dau seama că încă am bucata de hârtie în mână..Curioasă, îmi trec privirea repede peste el.Pe prima pagină, era o tipă într-o bibliotecă, care căra o tonă de cărţi.Hmm.Deja îmi captase atenţia..Titlul era ceva de genul: Jobul perfect pentru studentele silitoare.Ridic din sprânceană şi îmi continui cititul.Deschid pliatul, mimi broşură sau ce naiba era şi idioţenia continuă: dacă ştii limba engleză şi vrei să ai un program flexibil şi să caştigi tone de bani, contactează-ne!Bine, nu scria CHIAR aşa, dar asta era ideea: sume imense de bani şi tone de alte avantaje. Pe spate erau nişte date de contact şi te îndrumau să îi contactezi.

Nu mi-a fost greu deloc să îmi dau seama care e treaba cu pliantul: oamenii voiau fete pentru videochat.Fiecare face ce vrea cu viaţa lui, nu mă priveşte pe mine cât bun-simţ şi câtă decenţă au unele fete, dar pliantul ăla era atât de colorat şi de bine făcut, încât unora le-ar fi fost destul de greu să se prindă despre ce e vorba.Poate unele(şi spun "unele" ca să fiu drăguţă) sunt atât de tute încât nu se prind despre ce e vorba şi se duc acolo ca nişte floricele, aşteptând luna de pe cer, fără să ştie măcar în ce se bagă.

Ajunge Betty şi ne vedem de ale noastre.Mai târziu, îi povestesc şi ei despre minunea aia de pliant şi îmi zice: Hai să sunăm,să vedem despre ce job ne zic că e vorba! Sună, spune că se numeşte Elena şi că a primit pliant, dar vrea mai multe detalii despre job.Persoana de la celălalt fir îi spune că este vorba de modele online.Aşa se numeşte acum?Funny, funny, funny.Trist, trist, trist.Măcar spune verde în faţă cu ce te ocupi şi lasă ipocrizia şi pudoarea asta.

În caz că vă întrebaţi cine e Betty, vă spun doar atât: fiinţa e nebună, râzi cu ea până mori,fumează mult şi o dată i-a fost atât de lene să se schimbe, încât a plecat la liceu în pijamalele ei cu iepuraşi şi UGG-uri.V-am zis că râzi cu ea până mori, da?

mesaj pentru Betty: ai vazut ce grafică mişto are jocul x?Cum, nu îl ştii?Stai aşa să îl caut pe Google să ţi-l arăt.Cum?Nici acum nu îl ştii? Comunicarea trebuie reabilitată, atât îţi zic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu