miercuri, 12 decembrie 2012

Fullstop

Brr.Brr.Brr.
Ninge, ninge şi iar ninge.

Nu ştiu dacă e din cauza faptului că am învăţat prea mult azi, că sunt prea obosită sau poate din cauza faptului că sunt doar nebună, dar m-a apucat o furie de nedescris care este canalizată pe toţi acei oameni care vara se plâng că e prea cald, că ce bine e iarna şi care abia aşteaptă să ningă.Dacă aş avea acum pe cineva în faţă care mi-ar zice ceva de genul ăsta, probabil l-aş pocni direct in moacă.(sper că până mâine îmi trece furia ca să nu mă crizez pe drumul spre facultate!)

Învăţ, învăţ şi mă rog la tot universul ăsta să nu uit cantitatea imensă de informaţie pe care încerc să mi-o bag pe gât ca pe un medicament prost.Nu am timp să trec de mai multe ori prin materie, aşa că sper să reţin tot ceea ce e important.Asta-i singura mea dorinţă acum când vreau să dorm.

Ah, frumoasă şi îndepărtată Australie..ce-o să mai visez eu la tine când o să mă lupt cu frigul de afară..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu