joi, 20 decembrie 2012

Trouble

Acum câteva zile a fost ziua unei foste prietene.Mereu ziua ei îmi aduce aminte de cât de puţine zile mai sunt până la a mea.Şi în prag de ziua mea, nu îmi doresc prea multe..de fapt, îmi doresc multe greu de îndeplinit şi de avut.

Vreau prietenii care să existe şi peste 10 ani, vreau să nu fiu minţită de oamenii care sunt importanţi pentru mine, să mă lovească adevărul peste faţă în mod barbar decât să fiu înconjurată de minciuni dulci.

Vreau destul timp pentru mine: să respir, să ascult, să privesc, să iubesc.Vreau puţină linişte în momentele în care simt că mă sufoc cu atâtea gânduri.

Vreau să nu îmi pierd drumul şi să capăt toată bunăvoinţa din lume pentru a învăţa din greu pentru facultate.

Şi lista poate continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu