sâmbătă, 19 ianuarie 2013

No time to..

Am luni examen şi simt nevoia să mă exteriorizez(de asemenea, tradus şi prin: simt nevoia să pierd timpul).

Cu toată bunăvoinţa din lume,m-am apucat de învăţat.Am citit, am subliniat in 15 culori doar doar să îmi rămână în cap, să îmi sară în ochi.Mi-am promis din greu că semestrul viitor voi învăţa cursurile la timp, că voi fi o studentă model, că nu voi lasa din nou totul pe ultima clipă.Sigur!

În sesiune, timpul trece repede.Somnul nu mai e ce-a fost, mancarea parcă nu are gust, observi chiar şi crăpăturile fine de pe pereţi de la atâta holbat.Oamenii cu care nu te-ai mai văzut de mult, te sună şi te invită in oraş că doar a trecut atâta timp de când nu v-aţi mai văzut..Tinzi să te sechestrezi în casă, dar ajungi să stai pe Facebook toată ziua şi să citeşti statusurile oamenilor care dau din colţ în colţ în sesiune, la fel ca tine, de altfel.

Tot ce pot să sper este că îmi voi aminti ceea ce am învăţat în cantităţi industriale la examen şi să îmi doresc din tot sufletul să îmi pice un subiect uşor.

Off, studenţia asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu