duminică, 27 ianuarie 2013

Ring the alarm

Ştiţi melodia lui Adele-Skyfall? Asta auzeam în timp ce mă îndreptam spre examenul de la ISDR.This is the end/Hold your breath /And count to ten/Fell the Earth move /And then Hear my heart burst again.

Mă aşteptam să fie un dezastru total, dar nu a fost chiar atât de rău.Bine, modul în care se plimba proful prin sală în timp ce ne dicta subiectele scotea mult în evidență melodia lui Adele.Let the sky fall/When it crumbles/We will stand tall.

În orice caz, nu prea mai am chef de învățat.Să îmi fii folosit toate resursele pentru astea 4 examene şi testul de la Constituțional?Sper să nu.Îmi e groază să deschid din nou cursurile de la altă materie şi să învăț până o să simt că nu mai pot.

Nu aveam înainte de sesiune mare viață socială(aşa cum ştiţi, sunt antisocială de felul meu şi nu numai), dar acum parcă nu mai trăiesc.Stau în casă cu zilele, abia îmi vad prietenii şi iubitul.Şi partea cea mai bună?Învăţ. Sună-mă la orice oră din zi şi din noapte şi o să îţi spun fie că învăț, fie că am terminat de învățat pe ziua de azi, fie că iau o pauză de la învăţat. Preferata mea este: tocmai voiam să mă apuc de învățat.


Totuşi, să nu mă sunaţi chiar la orice oră din zi și din noapte pentru ca s-ar putea să vă umplu frigiderul cu vorbe frumoase și dulci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu