luni, 19 august 2013

Every summer has a story..

Este ciudat să fiu din nou acasă. E aproape ca şi cum nu aş fi plecat niciodată. Dar eu ştiu..Ştiu că m-am îndrăgostit complet şi iremediabil de Italia, încă am liniştea impregnată pe timpan, încă simt viteza ameţitoare de pe autostrada care mă ducea în miez de noapte la mare, încă simt dorinţa de a fi cu cineva complet opus mie.

Da, fiecare vară are şi ascunde o poveste. A mea e despre ironia de a găsi pe cineva care îmi place cu adevărat la 2000 de km de casă.Nu e o chestie care să mi se întâmple prea des, tocmai pentru că sunt atât de calculată. De asta m-a atras în secunda în care l-am văzut. Excentric, nepăsător,spontan, şarmant, vulcanic, indiferent, nebun. În plus, sclipirea aia din ochii lui când îl încânta ceva..priceless.

Mi-a părut rău să plec, mi-a părut şi mai rău la gândul că nu am să îl mai vad prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu