sâmbătă, 3 august 2013

Summer L-O-V-E!


                
Ultimele câteva luni au fost extrem de ciudate, dar ciudate într-un sens bun. Am o stare de bine, de liniște care mă înconjoară de când am renunțat la Complicat. Poate de asta nici nu am mai scris, nu că nu aș fi avut despre ce.

Vara mea a fost minunată până acum și sunt sigură că așa va fi în continuare. Sunt bronzată, lucru care la mine se întâmplă extrem de rar. Am vizitat de câteva ori piscinele din București și din afară, am fost la mare prin luna mai! Deci se poate spune că am muncit din greu să am un pic de culoare pe pielea mea albă ca laptele.

Acum aștept cu nerăbdare să treacă zilele și să mă urc în avion. Nu o să îmi prindă rău deloc să mă deconectez de România câteva zile bune! 

Cum facultatea ocupă un loc prea important în viața mea chiar și în vacanță, m-am apucat de învățat pentru măriri. I am really enjoying it! Chiar îmi este dor de facultate, dar îmi și place să dorm cât vreau și unde vreau. Deși mai sunt luni bune până începe anul 2, deja mă gândesc cu drag la primul curs de Drept Penal. Abia aștept! 

Ps: ăsta e primul text în săptămâni bune pe care îl și duc la sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu