miercuri, 15 ianuarie 2014

All bad things come to an end

Nu am înțeles la vremea respectivă ce mi se întâmpla și mai ales de ce. De ce mie? M-a răscolit mult și bine întrebarea asta tocmai pentru că nu reușeam să înțeleg cum anumiți oameni, dintre cei mai importanți în viața ta, se pot schimba așa de ușor, cum te pot răni fără încetare. Chiar și așa, un lucru îmi era clar: lucrurile nu vor mai fi niciodată la fel.

Și asa a fost.

Dar ăsta nu e neaparat un lucru rău. Ba dimpotrivă. Am înțeles ca unii oameni trebuie sa plece din viața ta ca să le faci loc altora noi, că oamenii se schimbă constant, dar asta nu garantează o schimbare în aceeași direcție. 

Am trecut cu brio peste perioada pe care o descriu mereu ca fiind deopotrivă cea mai bună și cea mai îngrozitoare și acum mă bucur de cele mai bune momente din viața mea. Sunt rare zilele în care mai sunt tristă acum și, chiar și atunci, sunt oameni care știu imediat să mă facă să zâmbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu