marți, 26 iunie 2012

Praf in ochi.

Tic. Tac. Tic. Tac. Tic. Tac.


Imi e greu sa ma concentrez,chiar foarte greu.Sunt capabila sa imi mentin concentrarea indeajuns de mult incat sa realizez cat de nebune sunt personajele pe care le studiez si indeajuns de concentrata sa observ unele asemanari dintre noi.Imediat dupa ce realizez cat de nebuna sunt pentru ca ma identific cu unele persoanje despre care eu spun ca sunt nebune si obsedate, oricat de lucide si intelectuale sunt ele, concentrarea mea zboara. Si ma gandesc la ce bine mi-ar sta pe plaja sau citind o carte, de preferat "La rascruce de vanturi".

Ironic, imi spun ca mai e putin.. Da, mai e putin. Mai am o luna pana la admitere, mai am o luna in care trebuie sa invat ca o nebuna si de asemenea, o sa am o luna in minus de vara..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu