sâmbătă, 29 septembrie 2012

"Fuck this shit" o'clock

Am fost astazi la intalnirea bobocilor de la Drept si mi-am dat seama de doua lucruri foarte importante.

Prima chestie(de asemenea, cea mai importanta) este legata de faptul ca am realizat cat de dor imi va fi de Alina la facultate.Stateam si povesteam astazi cu diversi oameni si faceam ce faceam si aduceam vorba despre fiinta cu care am trecut prin liceu.Cum s-o iau de la capat?In plus, nu vreau sa gasesc pe altcineva.Nu vreau sa gasesc o fiinta cu care sa trec prin facultate.De alti prieteni nu am nevoie, ca am destui.

In plus, mi-am dat seama ca noi, oamenii, ne judecam mult.Etichetam oamenii in functie de cum se imbraca, cum vorbesc, ce muzica asculta, cum se comporta in public.Si e normal pana la urma. Prima impresie conteaza.Chiar foarte mult.

Dar procesul asta de a judeca oamenii nu se opreste aici.Fie ca ne cunoastem de 10 ani, fie ca ne stim de 2 ore, ne judecam in continuare.Adevarul este ca nu imi pasa de ceea ce spun oamenii cu privire la prieteniile mele cu diversi oameni.Nu imi pasa cum se vad relatiile mele cu prietenii mei din exterior.Nu imi pasa daca oamenii ma percep drept nemernica, rea, duplicitara.La urma urmelor, daca mi-ar pasa de ceea ce gandesc oamenii despre mine si oamenii din viata mea,nu as mai iesi din casa.

In alta ordine de idei, m-am distrat la intalnirea bobocilor.Am ras un pic cu Cosmin, am revazut-o pe Dana dupa 4 ani si am vorbit cu Ioze mult.Abia astept sa incep facultatea!Law school, here I come!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu