luni, 1 octombrie 2012

Wide awake.

Aveam de gand sa scriu o postare lunga despre cum a fost prima mea zi de studenta. Intentionam sa impartasesc toate sentimentele pe care le-am avut, sa scriu despre toti oamenii pe care i-am (re)vazut.

Nu mai vreau sa fac asta.

Am sa mentionez totusi cat de incantata am fost astazi,cat de mult imi place facultatea mea, desi am petrecut mai mult timp in Facultatea de Medicina Veterinara decat in a mea..Orice m-ar fi vazut prin facultate si-ar fi putut da seama ca sunt in anul 1 dupa zambetul cretin de pe fata mea.

Stiti senzatia aia cand iti doresti din suflet sa adormi, dar nu poti?Am avut-o aseara.Cand eram clasa a 8-a, adormeam intotdeauna cu mp4 langa mine, ascultand muzica toata noaptea.Parazitii si rock.Nereusind sa imi reduc la tacere gandurile, am zis sa le inec in muzica.Mii de versuri mai tarziu, gandurile mele erau din ce in ce mai puternice si mai enervante.Emotiile legate de facultate se tineau de mine scai.Si cu cat incercam mai tare sa le dau un sut in fund si sa le trimit in alta parte, cu atat mai tare sa incapatanau sa ramana.Ok. Puteti sta, zic.Dar vreau totusi sa dorm.

Nici nu am fost la primul curs si simt deja ca facultatea s-a transformat in centrul universului meu.Si cum nu?Eu am fost indeajuns de norocoasa incat sa gasesc ceea ce imi place.

Ps: oameni buni, nu mai puneti tone de intrebari stupide despre viata mea, ca asa cum am zis, e a mea si nu a voastra.Ma vedeti pe mine punandu-va tone de intrebari despre vietile voastre?Nu.asta pentru ca eu sunt ocupata cu a mea si nu a voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu