marți, 2 octombrie 2012

My new piece of love

La facultate este exact asa cum mi-am imaginat: haos, multa lume, profi duri si mai mult haos.Cu greu ai timp sa respiri, totul se petrece atat de repede incat nici nu stii de cele mai multe ori pe ce planeta esti.

Ideea principala a zilei a fost ca facultatea (DEJA) s-a transformat in centrul universului meu(spun asta cu riscul de a parea maxim de tocilara, dar cat poate sa imi placa!!)

Extrem de ciudat este faptul ca la fiecare pas, o figura cunoscuta imi taie calea: fie ca e vorba de oameni pe care ii stiu din vedere, fie ca e vorba de oameni din liceu.Ba chiar mai mult, agenda mea telefonica creste pe zi ce trece: oamenii imi cer numarul de telefon ca sa putem comunica. Nimic dubios. 

 In plus, cat de ironic este faptul ca azi am facut cunostinta cu un tip din liceu, desi 4 ani de zile nu am avut nicio treaba unul cu altul?In liceu ne ignoram, la facultate ne salutam.Ironia vietii.


Da.Maine seara este dineul care sper sa nu fie un total dezastru, asta in caz ca merg...

Ps: oameni buni, puteti sa incetati sa mai cititi ce scriu eu aici pentru ca presimt ca totul se va transforma curand in blogul despre cat de minunata e facultatea mea.ce-i prea mult, e prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu