miercuri, 3 octombrie 2012

Alex spune lucruri traznite.


Toti prietenii mei stiu ca sunt antisociala, tocmai de asta sunt atat de putini..Nu spun intotdeauna lucrurile potrivite, asa ca astazi m-am trezit spunandu-i unei colege ca eu nu am venit la facultate sa imi fac prieteni.Pur si simplu.Am zis-o.Nu stiu exact daca am speriat-o sau nu, daca a plecat acasa crezand ca sunt nebuna(desi ar fi pe drumul cel bun), dar asta e adevarul. Nu tin neaparat sa imi fac prieteni la facultate.


Vorbesc cu oamenii, discut chestii, dar e greu sa o iei de la inceput si sa le spui: Buna, eu sunt Alex, mie imi place sa fac x, urasc y si z.Bine ai venit la mine in viata!

Vreau oameni care ma cunosc deja, oameni care au descoperit deja ce imi place si ce nu, ce ma scoate din sarite si ce ador.Vreau oameni care sa stie exact la ce ma gandesc dupa zambetul cretin de pe fata mea sau dupa privire.

Asadar, nu intentionez sa formez prietenii de lunga durata asta pentru ca am deja oameni care ma cunosc si pe care ii cunosc, care ma suporta si pe care ii suport.Oameni in care am incredere si oameni pe care ii iubesc.Prieteni.Jumate din ei se afla pe celalalt mal al Dâmboviței, iar restul sunt ceva mai departe, dar nu la capatul lumii.

 Asta nu inseamna ca nu sunt dispusa sa las un om nou sa intre in viata mea, dar e greu sa gasesti persoane cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda.. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu