luni, 8 octombrie 2012

De prin vise adunate..

Ma aflu in plina strada, inconjurata de oameni. Inainte sa apuc sa clipesc, ma trezesc in casa cuiva.Nimic din jurul meu nu imi pare cunoscut,nici macar tipii care ma tineau ostatica.Nu prea se pricepeau la din astea cu rapiri ca altfel nu m-ar fi lasat sa umblu libera prin casa.Erau destul de idioti, ce-i drept.Am iesit pe geam si mi-am vazut de treaba.

Ma prind astia din urma si ma duc undeva la tara.Cunosteam acest loc: copilarisem acolo, intreaga mea viata gravita in jurul acestui loc.Unul din tipi avea in mana o punga in care se afla capul unei persoane.Au indraznit sa iti bata joc de locul meu sfant,au comis cea mai mare blasfemie in ceea ce ma priveste pe mine!Simteam cu ura crestea in mine, devenind de nestapanit.

Casa in care crescusem se schimbase total, dar inca exista micuta curte in care am descoperit o multime de bancnote si monede vechi.Le-am strans pe toate, le-am aranjat in functie de an si o innebuneam pe mama cu ele pentru ca toata ziua umblam cu proaspata mea colectie de bani vechi.

Cateva secunde mai tarziu, ma aflam in apartamentul unei femei.Apartamentul era pe gustul meu: spatios, bine mobilat si ordonat.Cineva ma tinea in living in timp ce un dement o ucidea pe femeia necunoscuta in baie.

Sange, mult sange si tipete..Locul se transformase intr-o scena dintr-un serial cu criminali in serie.Un tip ma anunta ca in curand va veni cineva in apartament , asa ca trebuie sa strangem si sa curatam tot in urma noastra."Urma noastra." De parca ii facusem galerie in timp ce baga cutitul in acea femeie sau ca si cum ma aflam acolo din propria initiativa...

Corpul ei se afla in bucati in saci.Sangele se scurgea pe peretii din baie.Era destul de clar ca nu se pricepeau sa fie eficienti.Atata mizerie in urma lor, atatea dovezi.Obligata, am inceput sa curat sangele femeii din baie.Cineva suna la usa.O petrecere era pe cale sa inceapa in casa ei.Sangele era inca acolo, cadavru la fel..

Imaginile astea imi sunt inca atat de clare in cap, chiar daca au trecut ore bune de cand m-am trezit din aceasta mizerie de vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu