joi, 11 octombrie 2012

Absolute love

Mai tineti minte toate postarile alea din liceu in care spuneam cum imi propuneam sa invat de indata ce ajungeam acasa?Eh, la facultate lucrurile sunt destul de asemanatoare.. in sfantul metrou imi fac planuri in cap despre cum sa invat si la ce..Acasa planul se schimba: imi e foame, imi e somn, imi e lene, ma uit la seriale, vorbesc la telefon si lista poate continua.

In schimb, exista si o mare diferenta legata de facultate. In liceu nu ajungeam niciodata la timp la ore.La facultate sunt extrem de punctuala.A nu se intelege ca merg la toate cursurile! Nu fac asta pentru ca nu ar avea sens. Ideea e ca ajung la timp, chiar cu 20-30 de minute mai devreme.

Materia se aduna si se aduna si se aduna.Limbajul juridic e atat de..as zice ciudat, dar este doar nou pentru mine.Inca ma acomodez.Pot sa spun, in schimb, ca singura materie care imi place la nebunie este Dreptul Constitutional.Am auzit ca se pica pe capete, dar asta nu inseamna ca nu poate sa imi placa in continuare.TGD-ul se afla pe lista mea de "Nu-mi place de tine, Missie!" 

In plus, azi in timpul seminarului de drept constitutional, cand toata lumea raspundea si isi incerca norocul, mi-am dat seama ca am plecat din liceu cu un obicei foarte prost: acela de a nu ma baga in discutie chiar daca stiu raspunsul sau daca am o idee buna. Nu ma chinuiam sa raspund in liceu pentru ca nu imi pasa.De facultate imi pasa..prea mult, chiar.

V-am mai povestit despre relatia mea de lunga durata, dar astazi am sa detalizez...Sunt indragostita pana peste cap, sunt implicata maxim in relatia mea cu patul.Totul decurge minunat pana la ivirea zorilor.Atunci se transforma intr-un maniac gelos si nu vrea sa ma lase sa plec..Avem ocazionale dificultati, dar iubesc aceasta relatie, desi unii se mira de cat de mult timp pot sa petrec dormind.Fara numar, fara numar.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu