luni, 29 octombrie 2012

Am fost la mare..

Voi ce ati facut in weekend?Eu am fost cateva ore in Bulgaria, la mare..Dupa 2 ani in care nu am mai auzit-o, nu i-am mai simtit mirosul, am fost la mare..Nu stiu exact ce inseamna marea pentru restul omenirii, dar pot sa va spun ce NU inseamna pentru mine: nu inseamna seminte si alcool pe plaja, nu inseamna muzica house data la maxim, nu inseamna galagie, nu inseamna sa te lasi ars de soare.

Valurile care se sparg la tarm reprezinta ceva divin.Sunetul valurilor si mirosul sarat al apei sunt ceea ce caut.As putea sa ma uit si sa o ascult ore in sir fara sa ma plictisesc..si cum sa nu?Ma simt atrasa intr-un mod inexplicabil de mare: stau si o imprim in toata fiinta mea pentru ca nu vreau sa uit ceva..Nu vreau sa uit zbuciumul pe care il provoaca in mine, amintirile pe care le dezgroapa, gandurile pe care le ridica..

N-as fi plecat.As fi stat sa privesc marea ore in sir,in tacere..dar trebuia sa ne mai intoarcem si acasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu