vineri, 8 februarie 2013

Elucidarea misterului.

Ieri i-am schimbat viata unui prieten.I-am dezvaluit secretul suprem al universului, regula dupa care merg toate lucrurile bine sau rau.Sunteti pregatiti?

Cu ceva dificultati in rezolvarea problemelor cu reprezentantele sexului frumos(ce exprimare de cacat!), mi-a cerut ceva lamuriri.Raspunsul meu a venit scurt si la obiect:"Prietene, toate femeile sunt nebune.Toate.Sa nu crezi ca e vreuna care nu e. Sa nu crezi ca ai s-o gasesti pe vreuna intr-o zi care sa fie normala la cap!Toate, dar absolut toate, suntem nebune!"

Totusi, sa nu generalizam. Fiecare dintre noi are doza ei de nebunie, doar ca sectorul sau domeniul in care isi foloseste nebunia difera.Sunt unele care sunt geloase din cale afara, care fac tamtam, tipa, sparg, trantesc, busesc.Sunt unele femei, tot din categoria geloaselor, dar ceva mai avansate care te vor urmari.Au trecut de capitolul "verificatul sms-urilor si sunatul din 10 in 10 minute".Ele sunt nebunele care vor sta in spatele tau la semafor, undercover. Vor sta in fata cladirii in care tocmai ai intrat cu orele, doar ca sa se convinga ca te-ai dus acolo unde i-ai spus ca vei merge.

Alta categorie de nebune sunt alea care sunt fericite pana la Dumnezeu intr-o secunda, iar in alta, zici ca-s emo.Baga capul in pamant, devin mute si oricat de mult ai incerca sa gasesti o explicatie logica pentru ceea ce se intampla cu ea, nu vei gasi. Degeaba o intrebi de 10 ori ce a patit si cu ce poti sa o ajuti, nu o sa iti zica. Ideea e ca problema e la ea, nu la tine. Probabil a vazut ceva ce i-a adus aminte de trecut si s-a inchis acolo cu mortii.

Mai sunt alea de fac scandal, iti fac capul calendar si la sfarsit iti spun:" Da' ce ma intereseaza pe mine?".

Eu fac parte din categoria nebunelor ce nu sunt geloase, ce nu te suna de 10 ori pe zi sa vada unde esti si cu cine, dar am si eu my fair share de nebunie.Am fixatiile mele peste care nu vreau si nu pot sa trec, par indiferenta de cele mai multe ori, imi place sa se faca ca mine sau deloc, teama mea de cuvintele sau gesturile din campul semantic al cuvantului commitment, adica angajament, ca de' .. Nu imi venea cuvantul in romana. Lista de tipuri de nebunie poate continua.

In prima faza a relatiei, niciuna nu o sa va arate ca e nebuna. O sa se poarte cat mai natural si normal posibil, o sa isi tina in frau toate tacanelile pana cand isi indeplinesc scopul. Bineinteles, sunt unele atat de nebune, incat arata din prima cat de obsedate sunt de tine si te vor agasa nonstop.In principiu, dupa ca incep sentimentele sa se dezvolte, usor usor, nebuna isi da masca jos si va arata adevarata fata.

Sunt unii care fug de nebunele lor de acasa ca sa dea peste altele mai tarziu.. Si sunt altii care invata sa iubesca nebuniile persoanei de langa el...

Nebune sau nu..fara noi nu se poate, vorba cantecului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu