miercuri, 6 februarie 2013

Metaforele vietii.

Mie imi place inghetata de caramel, dar din cand in cand parca ar mai merge si una de ciocolata.Intr-un fel, am incheiat o intelegere cu inghetata de caramel, o intelegere care stipuleaza faptul ca eu mananc doar inghetata de caramel pe o perioada nedeterminata de timp, iar inghetata, in schimb, este doar pentru mine. Nimeni altcineva de pe intreaga planeta nu mai mananca inghetata asemanatoare la gust si compozitie ca a mea. Toate bune si frumoase pana acum. Dar revenind la inghetata de ciocolata..daca mi se face pofta din cand in cand de inghetata de ciocolata ce ar trebui sa fac? Multi spun ca ar trebui sa imi tin pofta in cui, ca doar am o inghetata foarte buna si potrivita pentru mine pentru mine acasa. Dar tocmai cuvintele astea ma scot din sarite. Daca pentru o zi, vreau altceva? Ceva care sa nu mi se potriveasca ca o manusa, ceva care sa ma provoace?

Si daca totusi ajung in situatia in care cumpar alt tip de inghetata? Aici sunt mai multe situatii posibile si nu stiu exact daca ma incanta rezultatul lor. S-ar putea ca in timp ce eu mananc inghetata mea de ciocolata, aia de caramel sa se strice si sa nu mai fie buna si gustoasa atunci cand o sa vreau sa o gust. 
Si daca in timp ce eu ma rasfat cu inghetata de ciocolata, altcineva imi fura inghetata de caramel? Asta m-ar supara foarte tare. Renunt cumva la drepturile si beneficiile mele atunci cand imi incalc intelegerea? Vreau oare sa imi asum acest risc?

Dar daca reusesc sa ma descurc cu ambele tipuri de inghetata in acelasi timp? Poate reusesc sa profit de cea de ciocolata pentru o perioada scurta de timp, dar in acelasi timp, sa imi pastrez inghetata favorita aproape. Caci..sa fim seriosi.. Exista un motiv pentru care inghetata de caramel imi place la nebunie si e preferata mea..stiu foarte bine in adancul sufletului ca inghetata de ciocolata nu este potrivita pentru mine, ca eu sunt facuta pentru inghetata de caramel si invers.

Decizii, decizii..

Ps: acesta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare.

6 comentarii:

  1. Da' si daca o alegi/te indragostesti de cea de ciocolata?

    A.Boss.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca imi place cea de ciocolata mai mult decat orice pe lume, e clar ce e de facut. Doar ca nu toti au curajul sa faca alegerea asta:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. tre' sa te incumeti, intr-un final :))

    sAme me.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ciocolata e ceea ce iti doresti, normal ca trebuie sa te incumeti sa faci the right thing for you.doar ca tre sa fii foarte sigur/a ca inghetata de caramel e expirata complet.

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai bine, te duci la Mc, iti iei o inghetata si ceri dublu topping : ciocolata si caramel, si imparti si capra si varza, exact ca aia care au amante, au acasa friptura, dar ei vor fast-food:)), si faza urata e, ca, cel din urma , daca nu il consumi cat timp il ai, expira, ( gen cartofii de la Mc, garantie 7 minute).

    RăspundețiȘtergere
  6. Gaby, dai niste sfaturi foarte periculoase. Presupun ca te-ai prins care e metafora acestei postari:))) si e periculos ceea ce spui tu:)))adevarat, dar periculos:)))

    RăspundețiȘtergere