miercuri, 13 martie 2013

I am who I am.

Au loc niște schimbări majore în viața mea în momentul ăsta. Eu sunt mereu bine, orice ar fi. Găsesc eu o cale.
Deciziile nu sunt niciodată ușoare, dar știu întotdeauna ce vreau și întotdeauna voi acționa în interesul meu. Sunt egoistă,da, dar asta mă privește. Cu toții suntem egoiști, nu toți recunoaștem asta, în schimb.

Revenind la schimbări. Nu sunt doar niște schimbări privitoare la oamenii din viața mea, dar și niște schimbări de comportament la mine. Sunt chestii pe care le fac, chestii pe care nu le fac. Am reguli si păreri despre orice. Cum zice Gabs, sunt 101% ratională. Acționez întotdeauna în conformitate cu principiile după care mă conduc.  

Doar că.. În ultima vreme, parcă nu mai sunt eu. Eram gata să dau dracului toate principiile în care credeam si cred cu tărie într-o secunda de nebunie. Doar pentru ca pot. Asta era justificarea mea. 

Tot ce trebuie sa fac este sa respir adânc, sa imi aduc aminte cine sunt eu si sa merg inainte. Nu e ok sa fac anumite lucruri doar pentru ca pot, nu e ok sa arunc la gunoi pentru un capriciu toate lucrurile in care eu cred. Nu e ok sa încetez sa mai fiu eu, cand doar asa stiu sa fiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu